вівторок, 11 квітня 2017 р.

10 квітня – 80 роківз дня народження Белли Ахмадуліної.
        Вірші Белли Ахмадуліної – найкрасивішої та артистичної поетеси епохи - дуже схожі на неї саму. Витончена крихкість і музикальність, витонченість і щирість, яскравість і піднесеність - всі ці епітети однаково точно характеризують як поетесу, так і її твори.
       Белла Ахмадуліна відома тим, що завжди вставала на захист переслідуваних і пригноблених владою - Бориса Пастернака, Льва Копелева, Андрія Сахарова, Георгія Владимова, Володимира Войновича ... Як зізнається Ахмадуліна: «Я ніколи не боялася за себе, але мені знайомий страх за товаришів. До сих пір пам'ятаю, як у в'язниці сиділи Солженіцин, Параджанов, Синявський з Даніелем ... Перші листи були в їх захист. Я часто писала. І, уявіть, іноді допомагало. Адже я дуже думала над текстом. Знала, як треба писати. Прохання відрізнялися витонченістю - тут я особливо цінувала склад ... ».
        Довідка : Белла Ахмадуліна народилася 10 квітня 1937 року у Москві. Почала писати вірші ще в шкільні роки. Закінчила Літературний інститут у 1960 році, а в 1964 році знялася в ролі журналістки в фільмі «Живе такий хлопець». Перша збірка її віршів «Струна» побачила світ у 1962 році. Далі були поетичні збірки «Озноб», «Уроки музики», «Вірші», «Заметіль», «Свіча», «Таємниця», «Сад».
        Померла Белла Ахмадуліна 29 листопада 2010 року.



                                Слова Белли Ахмадулиної, музика Андрія Петрова 
                                Романс з кінофільма "Жорстокий  романс"

                                        

2 коментарі: